تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۵
کد خبر : 2194

وزیر دفاع: نیروهای مسلح در حال مجهز شدن به «مصاف» هستند/ ساخت هلی‌کوپتر بومی در هسا

وزیر دفاع: نیروهای مسلح در حال مجهز شدن به «مصاف» هستند/ ساخت هلی‌کوپتر بومی در هسا

امیر محمدرضا آشتیانی در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران درباره ساخت هلیکوپتر بومی، اظهار کرد: ما مشغول انجام اقداماتی در این زمینه هستیم و این کار در هسا در حال انجام است. وی درباره جایگزینی سلاح «مصاف» با «ژ ۳» در نیروهای مسلح، اظهار کرد: مصاف یک سلاح پیشرفته ساخت وزارت دفاع



امیر محمدرضا آشتیانی در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران درباره ساخت هلیکوپتر بومی، اظهار کرد: ما مشغول انجام اقداماتی در این زمینه هستیم و این کار در هسا در حال انجام است.

وی درباره جایگزینی سلاح «مصاف» با «ژ ۳» در نیروهای مسلح، اظهار کرد: مصاف یک سلاح پیشرفته ساخت وزارت دفاع است که رفته‌رفته مجموعه‌هایی را با آن تجهیز می‌کنیم.

عملیات‌های موفق سپاه پاسداران علیه تروریست‌ها در مرزهای شمال غرب کشور

تجهیز ارتش ایران به خودروهای پیشرفته جدید /فرمانده بلندپایه ارتش: در مرزهای کشور امنیت پایدار برقرار است

وزیر دفاع با اشاره به انجام مراحل تست جت آموزشی پیشرفته یاسین، گفت: این محصول یکی از پیشرفته‌ترین جت‌های آموزشی است که خلاء روند آموزشی ما را جبران می‌کند.

آشتیانی درباره آخرین اخبار از موشک مافوق صوت، اظهار کرد: تمام کارهایی که در وزارت دفاع دنبال می‌شود در مسیری است که یا سامانه‌ها را ارتقا بخشد، یا تلفیقی کار کند یا سامانه‌های جدیدی را تعریف و تولید کند. در همه زمینه‌ها کارهای بزرگی درحال انجام است و ما به دلیل محدودیت‌ها به مرور این موارد را رونمایی و اعلام می‌کنیم.

وی یادآور شد: در تجهیز پهپاد کرار و سامانه مجید شاهد اقدامی تلفیقی بودیم و نمونه‌های دیگری هم از آن در ایام اخیر انجام شده است.

۲۷۲۱۸



Source link

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.