تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۲ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۳
کد خبر : 4140

رئیسی: یک قدم به بازار بروید و ببینید قیمت کالاهای اساسی دوبرابر شده

رئیسی: یک قدم به بازار بروید و ببینید قیمت کالاهای اساسی دوبرابر شده

رئیسی که روز ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ به عنوان کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری و رقیب حسن روحانی در سمنان حضور یافته بود با بیان اینکه ما نمی‌گوییم با بیگانگان رابطه بدی داشته باشیم، اظهار کرد: ما با کشورها دیپلماسی عزتمندانه برقرار می‌کنیم. نگاه ما به وزارت خارجه این است که با روابط خارجی، صادرات کشور را تسهیل



رئیسی که روز ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ به عنوان کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری و رقیب حسن روحانی در سمنان حضور یافته بود با بیان اینکه ما نمی‌گوییم با بیگانگان رابطه بدی داشته باشیم، اظهار کرد: ما با کشورها دیپلماسی عزتمندانه برقرار می‌کنیم. نگاه ما به وزارت خارجه این است که با روابط خارجی، صادرات کشور را تسهیل کند اما آقایان می‌گویند به روستاها اینترنت برده‌ایم. ما که مشکلی با اینترنت نداریم اما می‌گوییم اقتصاد فضای مجازی را فعال کنید.

طبق خبری که ایسنا در آن روز منتشر کرده است وی افزود: می‌گویید کشور از رکود عبور کرده است. خب، دست بازاری‌ها را هم بگیرید و از رکود عبور دهید. بنده تورم هشت درصد را رد نمی‌کنم اما تحرکی در اقتصاد وجود ندارد. آقای روحانی گفتند که آمار حساب نیست و جیب مردم حساب است. یک قدم به بازار بروید که ببینید قیمت اقلام اساسی دوبرابر شده است.

۱۷۱۷



Source link

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.