تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۳
کد خبر : 2520

این لپ تاپ ۳۲ گیگابایت رم دارد و ۲۰۰ دلار از مک بوک پرو ۸ گیگابایتی ارزان‌تر است

این لپ تاپ ۳۲ گیگابایت رم دارد و ۲۰۰ دلار از مک بوک پرو ۸ گیگابایتی ارزان‌تر است

حدود دو ماه پیش، یکی از مدیران اپل در ادعایی بحث‌برانگیز، ۸ گیگابایت رم در مک‌بوک پرو M3 را هم‌تراز ۱۶ گیگابایت رم در سیستم‌های دیگر دانست و علت این ادعا را «شیوه‌ی کارآمد استفاده از حافظه» مطرح کرده بود. یکی از ویژگی‌های برجسته‌ی لپ‌تاپ ۱۳ اینچی ام اس آی، ظرفیت باتری ۷۵ وات‌ساعتی آن


حدود دو ماه پیش، یکی از مدیران اپل در ادعایی بحث‌برانگیز، ۸ گیگابایت رم در مک‌بوک پرو M3 را هم‌تراز ۱۶ گیگابایت رم در سیستم‌های دیگر دانست و علت این ادعا را «شیوه‌ی کارآمد استفاده از حافظه» مطرح کرده بود.

یکی از ویژگی‌های برجسته‌ی لپ‌تاپ ۱۳ اینچی ام اس آی، ظرفیت باتری ۷۵ وات‌ساعتی آن است که تا ۱۶ ساعت شارژ را ارائه می‌دهد و از شارژ سریع ۱۰۰ وات پشتیبانی می‌کند.

علاوه‌براین، Monarch 13 دارای دوربین کاهش نویز سه‌بعدی، سیستم میکروفون چندگانه و پشتیبانی از اتصال بی‌سیم Wi-Fi 7 است.

لپ‌تاپ Monarch 13 گواهینامه‌ی Intel Evo دارد که به‌معنی رعایت قوانین سختگیرانه‌ی اینتل، مانند داشتن تراشه‌ی نسل دوازدهمی Core i5 یا i7 یا بالاتر، وضوح نمایشگر حداقل ۱۰۸۰p، اتصال تاندربولت ۴ سریع و باتری‌ای با حداقل ۹ ساعت شارژدهی است.

سبک بودن، کیبورد با نور پس‌زمینه و بیدار شدن سریع از حالت اسلیپ در کمتر از یک ثانیه نیز جزء ویژگی‌های گواهی اینتل است که لپ‌تاپ Monarch 13 ام‌اس‌آی آن‌ها را دارد.



Source link

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.