تاریخ انتشار : جمعه ۷ مهر ۱۴۰۲ - ۶:۰۸
کد خبر : 853

پایان کار سامانه یکپارچه فروش خودرو؛ مرحله سوم برگزار نمی‌شود

پایان کار سامانه یکپارچه فروش خودرو؛ مرحله سوم برگزار نمی‌شود

ارسال شده توسط: حـسین مـرادی ۰۷ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۰۰:۰۸ منوچهر منطقی، معاون صنایع حمل و نقل وزارت صمت با اشاره به تغییر روش خودرو گفت مرحله سوم سامانه یکپارچه فروش خودرو برگزار نمی‌شود. در حالی که قرار بود سومین مرحله از سامانه یکپارچه فروش خودرو به‌زودی برگزار شود، اکنون خبرها از پایان کار این


سامانه یکپارچه فروش خودرو

منوچهر منطقی، معاون صنایع حمل و نقل وزارت صمت با اشاره به تغییر روش خودرو گفت مرحله سوم سامانه یکپارچه فروش خودرو برگزار نمی‌شود.

در حالی که قرار بود سومین مرحله از سامانه یکپارچه فروش خودرو به‌زودی برگزار شود، اکنون خبرها از پایان کار این سامانه حکایت دارد. سامانه یکپارچه تخصیص خودرو توسط فاطمی‌امین، وزیر سابق وزارت صنعت، معدن و تجارت با هدف تنظیم بازار، ارائه محصولات به مصرف‌کنندگان واقعی و کوتاه کردن دست دلالان راه‌اندازی شده بود.

عدم برگزاری مرحله سوم سامانه یکپارچه فروش خودرو

منوچهر منطقی، معاون صنایع حمل و نقل وزارت صنعت، معدن و تجارت ساعاتی قبل اعلام کرد روش فروش ماشین تغییر پیدا کرده و سومین مرحله از این طرح برگزار نخواهد شد.

معاون صنایع حمل و نقل وزارت صمت در ادامه گفته‌های خود بیان کرد با توجه به این‌که عرضه خودروها افزایش پیدا کرده و واردات نیز در حال انجام است، بازار خودرو به یک تعادل رسیده و دیگر به فروش ماشین از طریق روش قبلی نیازی نیست. در همین راستا فرایند عرضه خودرو از شنبه ۸ مهر با استفاده از روش فروش مستقیم و از کارخانه انجام خواهد شد.



Source link

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.