تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۴
کد خبر : 3079

جانشین برانکو در عمان مشخص شد

جانشین برانکو در عمان مشخص شد

تیم ملی فوتبال عمان از راهیابی به مرحله یک‌هشتم نهایی جام ملت های آسیا بازماند و همین موضوع باعث شد فدراسیون فوتبال عمان پس از چهار سال به همکاری خود با برانکو ایوانکوویچ پایان دهد. جانشین برانکو ایوانکوویچ در تیم ملی فوتبال عمان مشخص شد. به گزارش تسنیم، اتحادیه فوتبال عمان امروز (پنجشنبه) به طور


تیم ملی فوتبال عمان از راهیابی به مرحله یک‌هشتم نهایی جام ملت های آسیا بازماند و همین موضوع باعث شد فدراسیون فوتبال عمان پس از چهار سال به همکاری خود با برانکو ایوانکوویچ پایان دهد.

جانشین برانکو ایوانکوویچ در تیم ملی فوتبال عمان مشخص شد.

به گزارش تسنیم، اتحادیه فوتبال عمان امروز (پنجشنبه) به طور رسمی یاروسلاو شیلهاوی را به عنوان سرمربی جدید تیم ملی فوتبال این کشور و جانشین برانکو ایوانکوویچ معرفی کرد. این مربی ۶۲ ساله و اهل جمهوری چک، در آخرین تجربه مربیگری‌اش بین سال‌های ۲۰۱۸ تا ۲۰۲۳ هدایت تیم ملی فوتبال کشورش را برعهده داشته است. او همچنین سابقه نشستن روی نیمکت مربیگری تیم‌های باشگاهی اسلاویا پراگ و ویکتوریا پلژن را دارد.

تیم ملی فوتبال عمان در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ با دو تساوی مقابل تایلند و قرقیزستان و قبول شکست برابر عربستان سعودی از راهیابی به مرحله یک‌هشتم نهایی این رقابت‌ها بازماند و همین موضوع باعث شد فدراسیون فوتبال عمان پس از چهار سال به همکاری خود با برانکو ایوانکوویچ پایان دهد.



Source link

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.