تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۲
کد خبر : 438

مشخصات فنی و امکانات رسمی بایک EU5 ، سدان برقی دیار خودرو منتشر شد

مشخصات فنی و امکانات رسمی بایک EU5 ، سدان برقی دیار خودرو منتشر شد

ارسال شده توسط: حـسین مـرادی ۱۳ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۴۱ مشخصات فنی و امکانات رسمی بایک EU5 منتشر شد. در ادامه با ویژگی‌های این سدان برقی دیار خودرو BAIC EU5 آشنا خواهیم شد. شرکت دیار خودرو قصد دارد سدان برقی بایک بیجینگ EU5 را به زودی به بازار ایران عرضه کند و در همین راستا


۱۳ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۴۱

مشخصات فنی و امکانات رسمی بایک EU5 منتشر شد. در ادامه با ویژگی‌های این سدان برقی دیار خودرو BAIC EU5 آشنا خواهیم شد.

شرکت دیار خودرو قصد دارد سدان برقی بایک بیجینگ EU5 را به زودی به بازار ایران عرضه کند و در همین راستا نیز لیست مشخصات و امکانات آن را اعلام کرد. در ادامه با مشخصات و امکانات خودرو الکتریکی BAIC EU5 آشنا خواهیم شد.

مشخصات فنی بایک EU5

بایک EU5

بایک EU5 به یک موتور برقی با قدرت ۱۲۰ کیلووات معادل ۱۶۱ اسب بخار و گشتاور ۲۴۰ نیوتن‌متر مجهز شده است. برای این خودرو ظرفیت باتری ۴۹.۶ کیلووات ساعتی در نظر گرفته شده که با یکبار شارژ کامل می‌تواند مسافتی برابر با ۴۰۱ کیلومتر برساعت را طی کند.

بایک EU5

مالکان خودرو با جریان عادی برق می‌توانند ظرف مدت ۹ ساعت باتری این خودرو را به شکل کامل شارژ کنند، اما با شارژ سریع می‌توان ظرف مدت ۳۰ دقیقه تا ۸۰ درصد باتری را شارژ کرد. طول خودرو برقی بایک EU5 به ۴۶۵۰ میلی‌متر، عرض آن ۱۸۲۰ میلی‌متر، ارتفاع آن ۱۵۲۰ میلی‌متر و فاصله محوری آن نیز به ۲۶۷۰ میلی‌متر می‌رسد.

امکانات ایمنی و رفاهی BAIC EU5

خودرو برقی دیار خودرو

بایک EU5 به امکانات رفاهی متعددی نظیر سامانه ورود بدون کلید و استارت دکمه‌ای، باز و بستن آینه‌های جانبی به صورت برقی، کلاستر دیجیتالی، رینگ‌های آلومینیومی، سنسور نور و باران، دوربین ۳۶۰ درجه، ترمز پارک برقی، تریم چرمی صندلی‌ها، چراغ های روز، فرمان تایپ دی، مانیتور لمسی همراه با دوربین عقب، گرمکن صندلی‌های جلو، سردنده به صورت ماوسی و سیستم تهویه مطبوع الکتریکی مجهز شده است.

بایک EU5

از امکانات ایمنی این سدان برقی می‌توان به ترمزهای ABS، EBD، EBA، HHC و HDC، چهار کیسه هوای ایمنی، رادار هشدار برخورد از جلو، سنسورهای هشدار دهنده میزان باد تایرها (TPMS)، سنسورهای هشدار دهنده موانع در قسمت عقب خودرو، رادار نقطه کور (BSD)، سیستم کروز کنترل، رادار هشدار خروج از خط (LDWS) و سامانه کنترل پایداری اشاره کرد.



Source link

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.