تاریخ انتشار : جمعه ۲۴ فروردین ۱۴۰۳ - ۸:۳۹
کد خبر : 4342

بارش‌های اخیر ۵۷۰۰ میلیارد ریال به کشاورزی کرمانشاه خسارت زده است

بارش‌های اخیر ۵۷۰۰ میلیارد ریال به کشاورزی کرمانشاه خسارت زده است

ایسنا/کرمانشاه رییس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: بارندگی‌های اخیر بویژه بارش تگرگ بیش از پنج هزار و ۷۷۴ میلیارد ریال به بخش کشاورزی استان خسارت وارد کرده است. مهندس علی چاله چاله با اشاره به بارندگی‌های اخیر افزود: بر اساس گزارش‌های اولیه همکاران سازمان در شهرستان‌ها، بارش‌های اخیر به ۱۸ هزار و ۹۱۰ هکتار



ایسنا/کرمانشاه رییس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: بارندگی‌های اخیر بویژه بارش تگرگ بیش از پنج هزار و ۷۷۴ میلیارد ریال به بخش کشاورزی استان خسارت وارد کرده است.

مهندس علی چاله چاله با اشاره به بارندگی‌های اخیر افزود: بر اساس گزارش‌های اولیه همکاران سازمان در شهرستان‌ها، بارش‌های اخیر به ۱۸ هزار و ۹۱۰ هکتار از اراضی زراعی شامل گندم، جو، چغندرقند، کلزا و نخود و…خسارت وارد کرده است.

چاله چاله سطح خسارت به باغات استان را نیز سه هزار و ۴۶۰ هکتار برآورد کرد و گفت: این باغات شامل باغات گردو، بادام، انگور، گوجه سبز و هسته داران است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه افزود: همچنین تعداد ۲۴ راس دام نیز در بارندگی‌های روز چهارشنبه تلف شده‌اند.

وی مجموع خسارت وارده به اراضی زراعی، باغی و دام استان را بیش از پنح هزار و ۷۷۴ میلیارد ریال بر آورد کرد و گفت: گزارش تکمیلی خسارات وارده پس از جمع‌بندی، متعاقباً اعلام خواهد شد.

انتهای پیام



Source link

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.