تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۱
کد خبر : 3688

صولت مرتضوی وزیر ورزش شده است؟/ با واگذاری پرسپولیس به تامین اجتماعی مخالف هستیم

صولت مرتضوی وزیر ورزش شده است؟/ با واگذاری پرسپولیس به تامین اجتماعی مخالف هستیم

رئیس کانون کارگران بازنشسته تامین اجتماعی تهران با رد واگذاری باشگاه پرسپولیس به سازمان تامین اجتماعی و مخالفت بازنشستگان با این موضوع گفت: مشخص نیست آقای صولت مرتضوی وزیر کار و رفاه دولت است یا وزیر ورزش؟چرا که وی پیگیر این موضوع است.   علی دهقان کیا درگفتگو با خبرنگار عصرخبر افزود: آقای صولت مرتضوی



رئیس کانون کارگران بازنشسته تامین اجتماعی تهران با رد واگذاری باشگاه پرسپولیس به سازمان تامین اجتماعی و مخالفت بازنشستگان با این موضوع گفت: مشخص نیست آقای صولت مرتضوی وزیر کار و رفاه دولت است یا وزیر ورزش؟چرا که وی پیگیر این موضوع است.

 

علی دهقان کیا درگفتگو با خبرنگار عصرخبر افزود: آقای صولت مرتضوی گفته که واگذاری پرسپولیس به صندوق های بیمه ای وزارت کار افتخار بزرگی است اما ما به عنوان صاحبان سرمایه سازمان تامین اجتماعی با صدای بلند و رسا می گوییم ما با تمام ارادتی که به این باشگاه داریم این افتخار را نمی خواهیم چون بازنشسته ما در تامین هزینه های زندگی خود درمانده است و فقط این مانده که از بازنشستگان تامین اجتماعی در جایی که عایدی برای ما ندارد هزینه شود.

 

وی گفت: درست است که سازمان تامین اجتماعی نهاد عمومی غیر دولتی است اما دست دولت در جیب ماست و دولت نه تنها بارتعهدات مالی خود به تامین اجتماعی را عهده دار نمی شود اما در نهادهای مثل شهرداری دولت کمک کننده است و دست در جیب این نهاد نمی کند.

 

او گفت: وقتی فصل تخصیص بودجه در مجلس می شود وزارت کار کجاست؟ ما بازنشستگان با رایزنی با نمایندگان مجلس در خصوص پرداخت بدهی های دولت به تامین اجتماعی فعالیت گسترده می کنیم اما موقع هزینه که می شود وزارت کار حاضر است آن هم هزینه در موضوعاتی که سودی برای بازنشسته ندارد.ما مخالف هستیم و اعلام می کنیم اگر اتفاقی بیفتد مسئولان دخیل در این موضوع باید مسولیت خود را بپذیرند.

 

رئیس کانون کارگران بازنشسته تامین اجتماعی تهران گفت: چرا دولت شرکتهای سوده را به ما واگذاری نمی کند؟چرا در واگذاری پرسپولیس ما می شویم بخش خصوصی اما در مساله بانک رفاه کارگران ما خصوصی نیستیم و ۶۷ درصد سهام این بانک از مالکیت سازمان تامین اجتماعی خارج می شود؟تا کی باید شاهد یک بام دو هوای دولت در سازمان تامین اجتماعی باشیم؟ دم خروس را باور کنیم یا قسم حضرت مسئولان را؟

 

دهقان کیا مصوبه پرداخت ۱۷۰ همت از بدهی های دولت به سازمان تامین اجتماعی و مخالفت دولت با این مصوبه و ارجاع موضوع از سوی شورای نگهبان به مجلس برای بررسی مجدد گفت: نمایندگان بر مصوبه قبلی خود صحه گذشته و موضوع به مجمع تشخیص مصلحت نظام برای تصمیم گیری ارجاع شد.

 

دهقان کیا با تاکید بر این که مجمع تشخیص مصلحت نظام نظر مجلس را تایید کرده است، خاطر نشان کرد: از رئیس مجمع ، همچنین دبیر و اعضای کمیسیون اقتصادی و نظارت این مجمع تشکر می کنیم.

 

او از نمایندگان مجلس به خصوص قالیباف رئیس مجلس و ابراهیم عزیزی رئیس و سایر اعضای کمیسیون تلفیق مجمع نیز قدردانی کرد و گفت: اگر همراهی این افراد نبود بازنشستگان تامین اجتماعی نمی توانستند به حقوق قانونی خود برسند.



Source link

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.