تاریخ انتشار : جمعه ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۰
کد خبر : 3100

غوغای گلکسی S24 سامسونگ؛ ۵۰ درصد فروش بیشتر از گلکسی S23

غوغای گلکسی S24 سامسونگ؛ ۵۰ درصد فروش بیشتر از گلکسی S23

سامسونگ از چند سال پیش برخی از استراتژی‌های خود را در حوزه‌ی ساخت گوشی تغییر داد و بیشتر روی خدمات، پشتیبانی نرم‌افزاری، بهینه‌سازی، پایداری و کیفیت ساخت تمرکز کرد. سری گلکسی S24 بیش از هر پرچمدار دیگری استراتژی‌های جدید سامسونگ را در پیش گرفته است، به‌خصوص در زمینه‌ی هوش مصنوعی. تا اینجای کار به‌نظر می‌رسد


سامسونگ از چند سال پیش برخی از استراتژی‌های خود را در حوزه‌ی ساخت گوشی تغییر داد و بیشتر روی خدمات، پشتیبانی نرم‌افزاری، بهینه‌سازی، پایداری و کیفیت ساخت تمرکز کرد.

سری گلکسی S24 بیش از هر پرچمدار دیگری استراتژی‌های جدید سامسونگ را در پیش گرفته است، به‌خصوص در زمینه‌ی هوش مصنوعی. تا اینجای کار به‌نظر می‌رسد که این روش‌های جدید به‌خوبی نتیجه داده‌اند.

نمایندگی سامسونگ در هلند اعلام کرده است که پیش‌فروش گوشی سامسونگ گلکسی S24 نسبت به گلکسی S23 حدود ۵۰ درصد افزایش یافته است. مدیر بازاریابی سامسونگ در هلند معتقد است که این شرکت افزایش ۵۰ درصدی پیش‌فروش سری گلکسی S24 را مدیون ویژگی‌های هوش مصنوعی این سری است.

گلکسی S24، گلکسی S24 پلاس و گلکسی S24 اولترا هر سه مجهز به ابزارهای جدید هوش مصنوعی مانند ترجمه‌ی زنده‌‌ی تماس‌ها و خلاصه‌نویسی هستند.

از دیگر ابزارهای جدید هوش مصنوعی، Generative Edit است که به کاربران امکان می‌دهد تا بخش‌هایی از عکس‌های خود را پر کنند. همچنین کاربران به کمک قابلیت Chat Assist می‌توانند هر متنی را که می‌خواهند تایپ کنند تا قابلیت یادشده آن را به شکل مؤدبانه یا دوستانه در آورد.

بهترین گوشی های سامسونگ مجهز به ویژگی Circle to Search هستند که باعث ایجاد تحولی عظیم در زمینه‌ی جست‌وجو می‌شود. در حال حاضر افزون‌بر سری گلکسی S24، گوشی‌های پیکسل ۸ و پیکسل ۸ پرو نیز مجهز به این قابلیت هستند.

کاربرانی که گوشی گلکسی اس ۲۴ را در هلند پیش‌خرید کرده‌اند، از امتیازاتی همچون ارتقای فضای ذخیره‌سازی به صورت رایگان بهره خواهند برد.

دیگر امکان پیش‌خرید پرچمداران سامسونگ وجود ندارد. قیمت گوشی گلکسی اس ۲۴ اکنون ۸۹۹ یورو، گلکسی اس ۲۴ پلاس ۱٬۱۴۹ یورو و گلکسی اس ۲۴ اولترا ۱٬۴۴۹ یورو است و علاقه‌مندان می‌توانند این گوشی‌ها را در بسیاری از کشورها خریداری کنند.

سری گلکسی اس ۲۴ در کره‌ی جنوبی نیز بسیار محبوب است و در هفته‌ی اول به ۱٫۲ میلیون پیش‌فروش رسیده است. گلکسی نوت ۱۰ رکورددار پیش‌فروش در کره بود اما اکنون سری گلکسی اس ۲۴ با اختلاف ۳۸ درصدی از نوت ۱۰ پیشی گرفته است.



Source link

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.