تاریخ انتشار : دوشنبه ۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۳
کد خبر : 2897

۴ تقاطع و مسیر غیرقانونی در بزرگراه هرسین-پلیس راه مسدود شد – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

۴ تقاطع و مسیر غیرقانونی در بزرگراه هرسین-پلیس راه مسدود شد – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر، صبح دوشنبه نشست شورای ترافیک شهرستان هرسین با حضور ابوطالب ایتوندی فرماندار این شهرستان برگزار شد. در این نشست، ابوطالب ایتوندی اظهار کرد: با اجرای مصوبه سفر استاندار به هرسین در خصوص فاز اول نیوجرسی گذاری در حد فاصل شرکت جهانفولاد غرب تا روستای چغاکبود، اجرای این مصوبه به اتمام رسید



به گزارش خبرنگار مهر، صبح دوشنبه نشست شورای ترافیک شهرستان هرسین با حضور ابوطالب ایتوندی فرماندار این شهرستان برگزار شد.

در این نشست، ابوطالب ایتوندی اظهار کرد: با اجرای مصوبه سفر استاندار به هرسین در خصوص فاز اول نیوجرسی گذاری در حد فاصل شرکت جهانفولاد غرب تا روستای چغاکبود، اجرای این مصوبه به اتمام رسید و چهار مسیر دسترسی تردد غیر قانونی به بزرگراه مسدود شد.

وی افزود: رکود پروژه مذکور به علت نبود اعتبار باعث ایجاد ۴ تقاطع و مسیر غیر قانونی در بزرگراه شده بود که خوشبختانه با ادامه پروژه و نیوجرسی گذاری، این مسیرها مسدود و ایمن سازی های لازم نیز صورت گرفت.

فرماندار هرسین از مهمترین دستاوردهای این پروژه را تحقق مطالبه مردم و بویژه اهالی روستای چغاکبود دانست که علاوه بر جلوگیری از وقوع تصادفات جاده‌ای، افزایش ایمنی در این مسیر را به دنبال خواهد داشت.

ایتوندی فرماندار شهرستان هرسین در این جلسه علاوه بر بررسی مصوبات جلسات گذشته خواستار ایمن سازی، نوسازی علائم و حذف نقاط حادثه خیز در مسیرهای بزرگراهی، شهری و روستایی شد.

وی در پایان یادآور شد: با توجه به در پیش بودن سال جدید کلیه مسیرهای منتهی به مناطق هدف گردشگری و زیارتی در صورت نیاز می‌بایست ساماندهی شوند.



Source link

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.