تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱:۳۰
کد خبر : 2026

اولین تصاویر گوشی سامسونگ گلکسی آ ۵۵ (Galaxy A55) لو رفت

اولین تصاویر گوشی سامسونگ گلکسی آ ۵۵ (Galaxy A55) لو رفت

نخستین تصاویر گوشی سامسونگ گلکسی آ ۵۵ فاش شد که طراحی آن را نشان می‌دهد. Galaxy A55 را می‌توانیم پادشاه گوشی‌های میان‌رده سال ۲۰۲۴ بدانیم. تصاویر رندر مبتنی بر فایل‌های CAD گوشی سامسونگ گلکسی آ ۵۵ فاش شده که می‌تواند طراحی این گوشی مورد انتظار را به‌نمایش بگذارد. اول از همه باید بگوییم که این


نخستین تصاویر گوشی سامسونگ گلکسی آ ۵۵ فاش شد که طراحی آن را نشان می‌دهد. Galaxy A55 را می‌توانیم پادشاه گوشی‌های میان‌رده سال ۲۰۲۴ بدانیم.

تصاویر رندر مبتنی بر فایل‌های CAD گوشی سامسونگ گلکسی آ ۵۵ فاش شده که می‌تواند طراحی این گوشی مورد انتظار را به‌نمایش بگذارد. اول از همه باید بگوییم که این گوشی شبیه به نسل قبلی خود، گلکسی آ ۵۴ است. یک نمایشگر مسطح را ارائه می‌کند که یک حفره گرد در بالای آن وظیفه میزبانی از دوربین سلفی را بر عهده دارد و در پشت قاب هم سه سنسور دوربین به‌ترتیب مستقیما روی فریم گوشی قرار گرفته‌اند.

تصاویر گوشی سامسونگ گلکسی آ ۵۵

البته تفاوت‌های قابل توجهی هم بین این دو مدل وجود دارد. فریم نسل جدید گوشی میان‌رده سامسونگ مسطح شده است؛‌ طرحی که ما از اکثر گوشی‌های هوشمند سامسونگ برای سال ۲۰۲۴ انتظار داریم.

تصاویر گوشی سامسونگ گلکسی آ ۵۵

فریم جانبی سمت راست گوشی از دکمه پاور و کلیدهای تنظیم صدا میزبانی می‌کند. اما فریم سمت چپ فاقد هرگونه اسلات یا دکمه‌ای است. در زیر دستگاه هم مطابق انتظار پورت USB-C، میکروفون و اسپیکر قرار گرفته و اسلات سیم کارت هم همراه میکروفون ثانویه در بالای قاب است. روی این فریم همچنین خطوط آنتن نیز تعبیه شده که از جنس فلز خواهد بود.

مشخصات فنی سامسونگ گلکسی آ ۵۵

آنطور که منابع می‌گویند، گوشی گلکسی A55 سامسونگ به یک نمایشگر ۶.۵ اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و نرخ رفرش ۱۲۰ هرتزی مجهز است. ضخامت بدنه هم ۸.۲ میلی‌متر خواهد بود، ولی وزن آن نامشخص است. انتظار می‌رود گلکسی ای ۵۵ سامسونگ از چیپست اگزینوس ۱۴۸۰، دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و شارژ ۲۵ واتی بهره‌مند باشد. انتظار می‌رود با نزدیک شدن به تاریخ رونمایی رسمی، اطلاعات بیشتری از آن فاش شود.



Source link

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.