تاریخ انتشار : سه شنبه ۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۲
کد خبر : 1928

با اسکن کف دست وارد محل کار شوید!

با اسکن کف دست وارد محل کار شوید!

آمازون قصد دارد فناوری اسکن کف دست (Palm-Scanning) خود را گسترش دهد و علاوه‌بر خواربارفروشی‌ها نسخه‌ای از آن برای کسب‌وکارها طراحی کند. آمازون وان اینترپرایز، سیستم پرداخت مبتنی‌بر اسکن کف دست را به‌عنوان ابزاری برای احراز هویت در نظر می‌گیرد که به کارکنان اجازه می‌دهد با قرار دادن دست خود روی سطح اسکنر، وارد دفتر


آمازون قصد دارد فناوری اسکن کف دست (Palm-Scanning) خود را گسترش دهد و علاوه‌بر خواربارفروشی‌ها نسخه‌ای از آن برای کسب‌وکارها طراحی کند.

آمازون وان اینترپرایز، سیستم پرداخت مبتنی‌بر اسکن کف دست را به‌عنوان ابزاری برای احراز هویت در نظر می‌گیرد که به کارکنان اجازه می‌دهد با قرار دادن دست خود روی سطح اسکنر، وارد دفتر محل کارشان شوند یا به اطلاعات حساس طبقه‌بندی‌شده مثل داده‌های مالی یا سوابق منابع انسانی دسترسی یابند.

برخی شرکت‌ها مدتی قبل برای استفاده از فناوری اسکن کف دست آمازون ثبت‌نام کرده‌اند که ازجمله می‌توان به IHG Hotels، Boon Edam و Kone اشاره کرد. غول خرده‌فروشی آنلاین قیمت این سرویس را اعلام نکرده است.

آمازون درمقایسه‌با ابزارهای امنیتی و احراز هویت سنتی مثل نشان‌های مخصوص کارمندان یا گذرواژه‌ها، فناوری اسکن کف دست را به‌عنوان راهکاری ارزان‌ و امن‌‌تر برای شرکت‌ها ارائه می‌دهد.

دیلیپ کومار، معاون واحد نظارت بر اپلیکیشن‌های خدمات وب آمازون در بیانیه‌ای گفت: «کسب‌وکارها از بهبود حریم‌ خصوصی و راحتی کارمندان خود که می‌توانند فقط با اسکن کف‌ دست به مکان‌های فیزیکی و نرم‌افزارها دسترسی داشته باشند، استقبال می‌کنند.»



Source link

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.