تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۶:۳۰
کد خبر : 1797

برخورد قاطعانه با کشتار غیرمجاز دام/برخی محلات کرمانشاه به لحاظ کشتار غیرمجاز وضع بحرانی دارند

برخورد قاطعانه با کشتار غیرمجاز دام/برخی محلات کرمانشاه به لحاظ کشتار غیرمجاز وضع بحرانی دارند

تورج کرمیان در گفتگو با خبرنگار خبرآنلاین کرمانشاه، اظهار کرد: از نظر سازمان دامپزشکی هرگونه کشتار خارج از کشتارگاه غیرمجاز تلقی می‌شود و جرم است. وی افزود: بازدید برای بررسی و شناسایی کشتارهای غیرمجاز روزانه و دائمی انجام می‌شود و در صورت بروز تخلف برخورد لازم انجام می‌شود؛ زیرا موارد کنار خیابانی از نظر قانونی،



تورج کرمیان در گفتگو با خبرنگار خبرآنلاین کرمانشاه، اظهار کرد: از نظر سازمان دامپزشکی هرگونه کشتار خارج از کشتارگاه غیرمجاز تلقی می‌شود و جرم است.

وی افزود: بازدید برای بررسی و شناسایی کشتارهای غیرمجاز روزانه و دائمی انجام می‌شود و در صورت بروز تخلف برخورد لازم انجام می‌شود؛ زیرا موارد کنار خیابانی از نظر قانونی، بهداشتی و شرعی مورد تأیید نیست.

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان کرمانشاه تصریح کرد: تیم‌های متشکل از شهرداری، دامپزشکی، مرکز بهداشت، محیط زیست و اصناف برای برخورد با کشتار غیرمجاز تشکیل شده است.

وی ادامه داد: ساماندهی تیم‌های ناظر بسیار مشکل بوده و خواستار همکاری همه جانبه نیروی انتظامی استان کرمانشاه برای تأمین امنیت و برخورد با مجرمان هستیم.

کرمیان افزود: کشتار غیرمجاز در گذشته صرفا یک تخلف بوده و اکنون به یک شغل کاذب تبدیل شده است و مردم با عدم اطلاع از امکان وجود بیماری در کشتارهای غیرمجاز از آن‌ها استفاده می‌کنند.

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان کرمانشاه گفت: طی چند ماه اخیر ۱۸ تن گوشت قرمز در کشتارگاه‌ها به صورت لاشه ضبط شده است.

وی بیان کرد: محلات دولت‌آباد، جعفرآباد، مسکن، الهیه و پردیس در شهر کرمانشاه از نظر دام غیرمجاز در وضعیت بحرانی هستند.

کرمیان تأکید کرد: تقاضای ما از مردم گزارش شکایات مربوط به کشتارهای غیرمجاز به صورت تلفنی است؛ از آن‌ها می‌خواهیم از مصرف این نوع دام به دلیل وجود بیماری خودداری کرده و گوشت را فقط از مراکز معتبر و تحت نظارت خریداری کنند.



Source link

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.