تاریخ انتشار : شنبه ۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۰:۰۴
کد خبر : 1739

تصاویر گلکسی A25 گوشی ارزان قیمت جدید سامسونگ لو رفت

تصاویر گلکسی A25 گوشی ارزان قیمت جدید سامسونگ لو رفت

ارسال شده توسط: ندیم نجم آبادی ۲۶ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۳۶ این تصاویر جدید علاوه بر مشخصات کلیدی گلکسی ای ۲۵ – Samsung Galaxy A25، گوشی جدید سامسونگ را در سه رنگ مختلف نشان می‌دهند. در حالی که سامسونگ آماده رونمایی از گلکسی A25 می‌شود، تصاویر تازه‌ای از آن به بیرون درز کرد. اگر اطلاعات


۲۶ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۳۶

این تصاویر جدید علاوه بر مشخصات کلیدی گلکسی ای ۲۵ – Samsung Galaxy A25، گوشی جدید سامسونگ را در سه رنگ مختلف نشان می‌دهند.

در حالی که سامسونگ آماده رونمایی از گلکسی A25 می‌شود، تصاویر تازه‌ای از آن به بیرون درز کرد. اگر اطلاعات منتشر شده درست باشد، این گوشی‌ رده ابتدایی با تراشه اگزینوس ۱۲۸۰ و رم ۸ گیگابایتی وارد بازار خواهد شد.

تصاویر و مشخصات گوشی گلکسی A25 سامسونگ

ظاهرا باید منتظر یک اسمارت فون ۶.۵ اینچی با پنل سوپر آمولد Infinity-U باشیم که محتوا را با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس، نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز و روشنایی ۱۰۰۰ نیت نمایش می‌دهد.

دوربین سلفی گوشی، ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین اصلی در پنل عقب، ۵۰ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال تصویر (OIS) توصیف شده است. دو دوربین دیگر باید ۸ و ۲ مگاپیکسلی باشند؛ به‌ترتیب فوق عریض و ماکرو!

باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و پشتیبانی از شارژ سریع ۲۵ وات را هم به فهرست مشخصات آن اضافه کنید.

همچنین گفته می‌شود گلکسی آ ۲۵ پشتیبانی نرم افزاری بلندمدتی خواهد داشت که شامل چهار آپدیت سیستم عامل و پنج سال دریافت آپدیت‌های امنیتی می‌شود؛ چیزی که برای مدل ارزان قیمتی مثل این، یک برگ برنده است.

البته هنوز قیمت دقیق گوشی مشخص نیست و برای ورود آن به بازار، باید تا آغاز فصل زمستان منتظر بمانیم.



Source link

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.