تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۸
کد خبر : 1659

رزرو هتل کیش برای سفرهای زمستانی از اسنپ تریپ

رزرو هتل کیش برای سفرهای زمستانی از اسنپ تریپ

سفر به جزیره کیش در فصل زمستان، با دور ماندن از آب و هوای گرم و شرجی، جذابیت خاص خود را دارد. اما برای این که سفر شما به این جزیره جنوبی کشور، به مراتب بهتر پیش برود، باید برای رزرو هتل کیش نیز دقت کافی به خرج دهید. رزرو هتل کیش برای سفرهای زمستانی،


سفر به جزیره کیش در فصل زمستان، با دور ماندن از آب و هوای گرم و شرجی، جذابیت خاص خود را دارد. اما برای این که سفر شما به این جزیره جنوبی کشور، به مراتب بهتر پیش برود، باید برای رزرو هتل کیش نیز دقت کافی به خرج دهید. رزرو هتل کیش برای سفرهای زمستانی، با بایدها و نبایدهای دیگری همراه است و لازم است که بررسی‌های لازم را در این خصوص، به عمل بیاورید. در این مطلب قصد داریم که کار شما را ساده کرده و به معرفی چند هتل مناسب در جزیره کیش، برای سفرهای زمستانی بپردازیم. با ما تا انتهای این مطلب، همراه بمانید.

بهترین هتل‌های کیش، برای سفر در زمستان

از جمله بهترین هتل‌هایی در جزیره زیبای کیش که برای سفرهای زمستانی مناسب هستند، موارد زیر را داریم:

هتل پانوراما کیش

اگر به دنبال یک هتل کیش هستید که هم نوساز بوده و هم امکانات عالی و درجه یک داشته باشد، هتل پانوراما به عنوان یک هتل پنج ستاره را بررسی کنید. این هتل در سال ۱۳۹۸ تاسیس شده و ۱۵ طبقه با ۲۶۷ اتاق و سوئیت دارد. قرار داشتن آن در بلوار رودکی جزیره نیز باعث شده تا به بسیاری از مناطق مختلف، دسترسی خوبی داشته باشد.

در هتل پنج ستاره پانوراما کیش، انواع اتاق‌های مجلل با امکانات روز دنیا، تعبیه شده و شما به راحتی می‌توانید اتاق مورد نظر و مناسب خود را از میان آن‌ها، انتخاب کنید. از امکانات موجود در اتاق‌ها و سوئیت‌های این هتل، می‌توان به یخچال، دراور، مبلمان، دستگاه چای ساز، سیستم اعلام حریق، مینی بار، سیستم گرمایشی و سرمایشی مدرن، گاو صندوق، سیستم اعلام و اطفاء حریق و … اشاره کرد.

به علاوه در خود هتل نیز امکانات و سرویس خدماتی چون سونا، جکوزی، استخر، آتلیه، دستگاه فکس و کپی، آسانسور، نمازخانه، کافی شاپ، اتاق بار و چمدان، تاکسی سرویس، صندوق امانات، خدمات نگهداری کودک، سیستم تهویه مطبوع، آژانس مسافرتی و … وجود دارد.

آدرس: جزیره کیش، بلوار رودکی، روبروی برج دیپلمات

هتل آرامیس پلاس کیش

یکی دیگر از هتل‌های جذاب جزیره کیش برای یک سفر زمستانی، هتل آرامیس پلاس است. این هتل پنج ستاره در میدان پردیس کیش واقع شده و امکانات بسیار عالی به مسافران خود، ارائه می‌دهد. ساختمان ۱۴ طبقته هتل آرامیش پلاس کیش، شبیه به یک منحنی محدب دیده شده و ۱۷۱ اتاق و سوئیت مجزا دارد.

این هتل نیز تازه تاسیس بوده و زمان افتتاح آن به سال ۱۳۹۹ باز می‌گردد. از محل هتل تا میدان پردیس جزیره، تنها ۱ دقیقه پیاده روی داریم و بازار کیش مال نیز به اندازه ۲۶۹ متر، دورتر از ساختمان هتل، قرار گرفته است. همین طور رویال مال، بازار پردیس ۱، خیابان رودکی و بازار زیتون هم در فاصله کمی از این هتل پنج ستاره قرار دارند.

در اینجا می‌توانید از امکانات خوبی چون آسانسور، فروشگاه، نمازخانه، دستگاه واکس کفش، تلفن در لابی، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، چایخانه سنتی، پارکینگ، سونا، اینترنت و … بهره ببرید.

آدرس: جزیره کیش، میدان پردیس



Source link

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.