تاریخ انتشار : شنبه ۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۹
کد خبر : 1623

اولین نگاه نزدیک به فیلمبرداری سه‌بعدی آیفون ۱۵ پرو؛ واقع‌گرایانه و «وحشتناک»

اولین نگاه نزدیک به فیلمبرداری سه‌بعدی آیفون ۱۵ پرو؛ واقع‌گرایانه و «وحشتناک»

به گفته‌ی جوانا استرن، پس از نصب بتای iOS 17.2، در منوی تنظیمات گزینه‌ی جدیدی برای ضبط ویدیوی سه‌بعدی خواهید دید که به‌صورت پیش‌فرض غیرفعال است. پس از فعال‌سازی در بخش تنظیمات، وارد اپلیکیشن دوربین می‌شوید و آیکون هدست را فعال می‌کنید تا ضبط ویدیوی سه‌بعدی امکان‌پذیر شود. جوانا استرن می‌گوید دوربین‌های عریض و فوق


به گفته‌ی جوانا استرن، پس از نصب بتای iOS 17.2، در منوی تنظیمات گزینه‌ی جدیدی برای ضبط ویدیوی سه‌بعدی خواهید دید که به‌صورت پیش‌فرض غیرفعال است. پس از فعال‌سازی در بخش تنظیمات، وارد اپلیکیشن دوربین می‌شوید و آیکون هدست را فعال می‌کنید تا ضبط ویدیوی سه‌بعدی امکان‌پذیر شود.

جوانا استرن می‌گوید دوربین‌های عریض و فوق عریض آیفون ۱۵ پرو در نقش سیستم ضبط استریوسکوپی عمل می‌کنند. این دو دوربین، دو ویدیوی ۱۰۸۰p مجزا را ضبط می‌کنند تا چشم‌انداز هر یک از دو چشم کاربر، شبیه‌سازی شود (همین موضوع حجم فابل نهایی را به‌شدت بالا می‌برد).

برای ضبط ویدیوی سه‌بعدی باید حتما گوشی را در حالت افقی نگه دارید. وقتی ویدیوی نهایی را در ویژن پرو پخش کنید، هر چشم شما یکی از ویدیوهای ضبط‌شده با دوربین عریض یا فوق عریض را می‌بیند. در نهایت مغز هر دو ویدیو را ترکیب می‌کند تا حسی شبیه ویدیوهای سه‌بعدی داشته باشید.



Source link

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.