تاریخ انتشار : شنبه ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۴:۳۱
کد خبر : 1493

اعلام محدودیت ترافیکی راهپیمائی ۱۳ آبان در کرمانشاه – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

اعلام محدودیت ترافیکی راهپیمائی ۱۳ آبان در کرمانشاه – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

سرهنگ محمد حیدری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزاری راهپیمایی ۱۳ آبان ماه، اظهار کرد: طرح ترافیکی راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان در خیابان شهید مدرس شعر کرمانشاه اجرا خواهد شد. وی افزود: با توجه به برگزاری راهپیمایی روز دانش آموز در خیابان شهید مدرس، طرح محدودیت و ممنوعیت تردد و توقف



سرهنگ محمد حیدری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزاری راهپیمایی ۱۳ آبان ماه، اظهار کرد: طرح ترافیکی راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان در خیابان شهید مدرس شعر کرمانشاه اجرا خواهد شد.

وی افزود: با توجه به برگزاری راهپیمایی روز دانش آموز در خیابان شهید مدرس، طرح محدودیت و ممنوعیت تردد و توقف وسایل نقلیه در حدفاصل تقاطع مدرس تا میدان آزادی اجرا می‌شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه تصریح کرد: محدودیت ترافیکی ۱۳ آبان ماه از ساعت هفت صبح اجرا و تا پایان مراسم ادامه دارد.

حیدری با اشاره به برگزاری راهپیمایی در روز شنبه، خاطر نشان کرد: پیش بینی می‌شود حجم ترافیک در مسیرهای منتهی به میدان آزادی در خیابان شهید امجدیان، بلوار کارگر و بلوار شهید بهشتی بیش از ۵۰ درصد افزایش داشته باشد بنابراین به شهروندان توصیه می‌شود با توجه به محدودیت تردد در خیابان مدرس مسیر حرکت خود را مدیریت و برای سفر به قسمت‌های جنوبی شهر و یا غرب به شرق وبالعکس و مسیرهای منتهی به میدان آزادی نسبت به انتخاب مسیر جایگزین اقدام کنند.

وی در پایان گفت: راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان در سایر شهرهای استان نیز برگزار و محدودیت ترافیکی متناسب با محل راهپیمایی اعمال خواهد شد.



Source link

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.