تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۸
کد خبر : 1446

شرایط فروش کشنده فوتون ۴۶۰ با ADR در آبان ۱۴۰۲

شرایط فروش کشنده فوتون ۴۶۰ با ADR در آبان ۱۴۰۲

ارسال شده توسط: حـسین مـرادی ۰۹ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۴۷ شرایط فروش کشنده فوتون ۴۶۰ با ADR در آبان ۱۴۰۲ اعلام شد. ایران خودرو دیزل کشنده فوتون H5 با ADR را ویژه آبان ماه به بازار عرضه می‌کند. شرکت ایران خودرو دیزل از روز چهارشنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۲ قصد دارد شاسی کشنده فوتون H5 با


۰۹ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۴۷

شرایط فروش کشنده فوتون ۴۶۰ با ADR در آبان ۱۴۰۲ اعلام شد. ایران خودرو دیزل کشنده فوتون H5 با ADR را ویژه آبان ماه به بازار عرضه می‌کند.

شرکت ایران خودرو دیزل از روز چهارشنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۲ قصد دارد شاسی کشنده فوتون H5 با ADR را با قیمت قطعی فقط از طریق سایت شرکت و به شکل اینترنتی به مشتریان عرضه کند. در ادامه در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز با جزئیات شرایط فروش کشنده فوتون ۴۶۰ با ADR در آبان ۱۴۰۲ آشنا می‌شویم.

فروش کشنده فوتون ۴۶۰ با ADR –  آبان ۱۴۰۲

شرایط فروش کشنده فوتون 460

ایران خودرو دیزل در این طرح، شاسی کشنده فوتون H5 با ADR را با قیمت قطعی فروش ۴ میلیارد و ۵۵۹ میلیون و ۷۳۴ هزار تومان به مشتریان عرضه می‌کند. مشتریان نیز با پیش‌پرداخت ۱ میلیارد و ۵۵۹ میلیون و ۷۳۴ هزار تومان نیز می‌توانند برای خرید این محصول اقدام کنند.

در این طرح، سود مشارکت سالانه ۵ درصد، سود انصراف سالانه ۲ درصد و جریمه تاخیر در تحویل نیز سود مشارکت به اضافه ۱ درصد ماهانه در نظر گرفته است. این خودرو با موعد تحویل هفته آخر دی ۱۴۰۲ به مشتریان عرضه می‌شود.



Source link

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.