تاریخ انتشار : شنبه ۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۶
کد خبر : 1377

هیچ مدرسه‌ای با سیستم گرمایشی غیراستاندارد در کرمانشاه نداریم

هیچ مدرسه‌ای با سیستم گرمایشی غیراستاندارد در کرمانشاه نداریم

ایسنا/کرمانشاه مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان کرمانشاه گفت: هیچ مدرسه‌ای با سیستم گرمایشی غیراستاندارد در کرمانشاه وجود ندارد. مرزبان نظری در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه پرونده اصلاح سیستم گرمایشی مدارس استان از سال گذشته بسته شده، گفت: سیستم گرمایشی همه مدارس استان کرمانشاه استانداردسازی شده است. مدیر کل نوسازی و



ایسنا/کرمانشاه مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان کرمانشاه گفت: هیچ مدرسه‌ای با سیستم گرمایشی غیراستاندارد در کرمانشاه وجود ندارد.

مرزبان نظری در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه پرونده اصلاح سیستم گرمایشی مدارس استان از سال گذشته بسته شده، گفت: سیستم گرمایشی همه مدارس استان کرمانشاه استانداردسازی شده است.

مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس استان کرمانشاه با بیان اینکه همه بیش از چهار هزار فضای آموزشی استان به سیستم گرمایشی استاندارد مجهز شده‌اند، افزود: تنها در مواردی که سیستم گرمایشی مدرسه‌ای به دلیل سهل انگاری به سرقت رفته باشد، ممکن است مدرسه‌ای از سیستم گرمایشی دیگری استفاده کند که این موارد هم باید پیگیری و گزارش شود.

نظری با اشاره به هزینه های بالای استانداردسازی سیستم گرمایشی مدارس، گفت: انتظار داریم مدیران و مسئولین نظارت جدی بر تامین امنیت مدارس برای جلوگیری از سرقت تجهیزات گرمایشی داشته باشند و در روستاها هم دهیاران مراقبت لازم را داشته باشند، چون در صورت به سرقت رفتن، تجهیز دوباره مدارس به سیستم گرمایشی استاندارد  کار هزینه‌بری است.

نظری با بیان اینکه سیستم گرمایشی مدارسی که در محدوده مناطق گازرسانی شده استان قرار دارند از نوع رادیاتور و پکیج و سیستم گرمایشی مدارسی هم که کانکسی بوده و یا هنوز گازکشی نشده‌اند از نوع رادیاتور برقی است، ادامه داد:  هم اکنون تمامی مدارس شهری و روستایی استان مجهز به سیستم گرمایشی استاندارد هستند. حتی مدارس کانکسی استان هم به سیستم گرمایشی استاندارد مجهز شده و همگی رادیاتور برقی دارند.

وی توضیح داد: بین ۲۰۰ تا ۲۵۰ کلاس درس استان مجهز به بخاری “هرمتیک” که جزو بخاریهای استاندارد برای استفاده در مدارس است، هستند.

وی با اشاره به ممنوعیت استفاده از بخاری گازی در مدارس بر اساس قوانین و مقرارت آموزش و پرورش، گفت: در هیچ مدرسه ای در استان بخاری گازی و چکه‌ای نداریم.

نظری در ادامه با اشاره به در دست تعمیر بودن سیستم گرمایشی تعدادی از مدارس استان که ایراد داشته‌اند،گفت: از مدیران و مسئولین آموزش و پرورش می خواهیم تا نقص‌های احتمالی در سیستم گرمایشی مدارس را برای رفع عیوب آنها گزارش کنند تا در هنگام سرد شدن هوا مشکلی برای روشن کردن سیستم گرمایشی مدارس وجود نداشته باشد.

وی با بیان اینکه روشن شدن سیستم گرمایشی مدارس تابع شرایط آب و هوایی مناطق سردسیر و گرمسیر استان است، افزود: معمولا سیستم گرمایشی مدارس از آخر آبان روشن می‌شود.

 انتهای پیام

 



Source link

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.